Golden Rose Sweet Color nr 56 - kocham/nienawidzę

Dzień dobry!

Dziś szybki post o lakierze do paznokci, którego kocham tak samo mocno jak nienawidzę i sama nie wiem co z tym fantem zrobić.

Golden Rose Sweet Color nr. 56


Jeśli chodzi o miłość, to kocham go bezgranicznie za kolor. Nie jest to nude, nie jest to róż - coś pomiędzy, bardzo delikatny, trochę brzoskwiniowy, trochę różowy, trochę łososiowy - no bajka. Super na co dzień, na ciepłe dni, mój faworyt ostatnich dni.
Poza tym trzyma się około 3 dni, co uważam za całkiem dobry wynik i kosztuje 2 złote. Jest malutki - ma 5.5 ml ale to akurat super wielkość jak na lakier - nie zdąży nam się ani znudzić ani popsuć.


No ale co z tego, co z tego skoro.
1. potrzeba trzech warstw, żeby było go widać
2. jest cholernie gęsty i ciężko się go aplikuje
3. uwielbia robić bąbelki po starannym manicurze, najczęściej kiedy gdzieś się komuś spieszy i nie ma czasu na poprawki
4. schnie sto lat (przysięgam!)





Szkoda, że jest taki nieprzyjemny w aplikacji bo ja osobiście ten kolor uwielbiam.

Co mam zrobić, gdzie dostanę podobny lakier :C

Pomóżcie!

Kasia.

Komentarze

  1. Nie jestem pewna ale chyba widziałam podobny kolor z Safari :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hmmmm, moje rady: popsuj go i dolej troche zmywacza- zrobi sie rzadszy.
    Mnie 3 warstwy nie przeszkadzaja :P
    ja ostatnio klade oliwke dla dzieci na paznokcie i schnie to duzo szybciej :)

    sliczny kolor <3 przydalby mi sie taki na jutro.

    OdpowiedzUsuń
  3. mam bardzo podobny z Catrice, kolor Moulin Rouge :)

    OdpowiedzUsuń
  4. kolor faktycznie śliczny:)
    2 złote u mnie w GR 3,20 ;/

    OdpowiedzUsuń
  5. nie mój kolor...ja lubię wyraxiste, i najlepiej ostre kolory ;) he

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolor ładny, ja też wolę mniejsze lakiery bo jeszcze żadnego nie zużyłam do końca.

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolor przepiękny :-) Dziś w Rossmanie kupiłam bardzo podobny do tego. Jest to lakier łososiowy, wpadający w brzoskwinię Clubbing Colors z Miss Sporty, może na to zerknij :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. kolor faktycznie ma przepiekny :):)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczny kolorek, od dawna szukam takiego, szkoda tylko że tak długo schnie, bo pewnie pobiegłabym od razu po taki sam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładny :) Ale ma za dużo minusów jak dla mnie :(

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo podobny kolor ma lakier Avonu Perfectly Flesh.
    fajnie schnie, długo trzyma, w nowym katalogu jest w promocji za 12.99 (butelka 12 ml).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o, tu możesz go obejrzeć http://4.bp.blogspot.com/_IvlY9xZsQZ0/TKg1-V24c1I/AAAAAAAADOg/mAS-Vq_KsA0/s1600/1516_Avon_Perfectly_Flesh2.jpg

      Usuń
  12. no kolorek obłędny:) niestety nieraz trafiam na lakier, który urzeka mnie swoim kolorem a na paznokciach wytrzymuje ledwo co jeden dzień, albo schnie tak strasznie długo, że szkoda gadać.. No nic, życzę powodzenia w znalezieniu ideału:D!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty