Moje ukochane perfumy

Cześć dziewczyny,


Ostatnio Kasia pisała o swoich perfumach takich jak ciasteczkowe jabłuszko DKNY (klik) czy Bright Crystal od Versace (klik). Dziś ja chciałabym się pochwalić moimi ulubionymi pachnidłami. Osobiście uważam, że w perfumy warto inwestować i kupić oryginalne. Kiedyś uważałam, że wydanie pieniędzy na oryginalne perfumy to wyrzucanie pieniędzy w błoto - przecież mogę się zadowolić podróbką, która będzie pachnieć tak samo... Niestety podróbki mają w sobie ogromną ilość alkoholu, zapach jest słaby (nawet jeśli jest zbliżony do oryginału), ulatnia się po niecałej godzinie i podrażnia skórę (mnie się to zdarzyło kilka razy). Dziewczyny uważajcie na podróbki na allegro czy ebayu! Ja 2 lata temu marzyłam o perfumach Hugo Boss Femme, zamówiłam za 80zł !! nie mogłam dostrzec żadnej różnicy w buteleczce. Dopiero po porównaniu w drogerii dostrzegłam różnicę... a przez miesiąc łudziłam się i cieszyłam, że mam w końcu mój wymarzony perfum....

Żeby dalej nie przedłużać nudnej gadaniny chcę Wam przedstawić moich ulubieńców, które skradły moje serce i mam z nimi przemiłe wspomnienia!!


 Od lewej Daisy - Marc Jacobs, Femme - Hugo Boss, COCO Madmoiselle - Chanel 
(wszystkie z nich to wody perfumowane a ich trwałość jest mega mocna :])


Zacznę od Daisy


Moja Daisy by Marc Jacobs ma 100ml i ma prześliczne opakowanie (Jest to prezent od mojego M :*)

Według wizaz.pl:
Daisy to kompozycja delikatna, nieskomplikowana. 

Daisy kojarzy się z radością, swobodą i beztroską. Przeznaczono ją przede wszystkim dla młodych kobiet w przedziale wieku 18-24 lata. Perfumy zamknięto w uroczym flakoniku z oryginalnym, kwiatowym korkiem. 
Główne nuty to dzika truskawka, fiołek, gardenia, jaśmin, wanilia i piżmo

Nuty zapachowe: 
nuta głowy: dzika truskawka, liście fiołka, czerwony grejfrut 
nuta serca: fiołek, jaśmin, gardenia 
nuta bazy: esencja waniliowa, piżmo, białe drzewa (white woods) 


Według mnie zapach jest uroczy - idealny na wiosnę/lato- biała bawełniana sukienka + łąka z ukochanym + Daisy = zestaw idealny. Nie ma co dyskutować, jeśli jeszcze nie znacie zapachu to lećcie go wyniuchać :)


Femme 


Femme Hugo Boss w mojej wersji ma 80ml. W końcu udało mi się spełnić moją zachciankę sprzed lat! Upolowałam go na lotnisku w strefie bezcłowej za jakieś 24f !! Jest to chyba pierwszy (i najpiękniejszy) zapach dla kobiet od Hugo Bossa. 

Według wizaż.pl
Nowa interpretacja kobiecości, zapach stworzony dla kobiety - romantyczki. Delikatny, czuły, bardzo zmysłowy bukiet tworzy atmosferę czaru i namiętności. Na romantyczne okazje. Zapach wprowadzony w 2006 roku. 

Typ zapachu : kwiatowo - owocowy 

Nuty zapachowe: 
Nuty szczytowe: mandarynka, czarna porzeczka, frezja 
Nuty serca: jaśmin, lilia, bułgarska róża 
Nuty bazy: morela, drzewo cytrynowe 


Kolejny hit jak dla mnie, niektórzy uważają, że jest 'banalny' dla mnie jednak to piękne kwiatowo-owocowe perfumy, które kocham i są do dobre na każdą okazję :)

A tu mój skarb na specjalne okazje 
(również prezent od ukochanego,który mnie baardzo zaskoczył)



Coco Madmoiselle od Chanel
Co tu dużo mówić, prawdziwy skarb! (60ml)


Najnowsze dziecko Chanel i młodsze a zarazem bardziej nowoczesna wersja znanych niemal wszystkim perfum Coco. Twórcą jest Jaques Polge (`Allure`). Zapach jest nowym ucieleśnieniem ducha Coco Chanel. Śmiała i zdecydowana, udowodniła, że elegancja tkwi w prostocie. Niezależna, aczkolwiek wykorzystująca swój urok do fascynowania i wpływania na mężczyzn. `Coco Mademoiselle` jest świeży i orientalny. Dla nowoczesnej kobiety, której zmysłowość i sukces uzupełniają się.

Kategoria: świeżo-orientalna

Nuty zapachowe:
nuta głowy: sycylijska pomarańcza, kalambriańska bergamota
nuta serca: róża, orientalny jaśmin
nuta bazy: indonezyjska paczula, haitańska wetiweria, wanilia z Réunion, białe piżmo

Jestem zwolenniczką świeżych owocowo-kwiatowych zapachów, ale Madmoiselle mnie urzekł totalnie. Myślę, że nie jest to zapach na co dzień (przynajmniej dla mnie jest odrobinę za ciężki). Nie wiem w czym tkwi jego magia, ale gdy go używam czuje się wyjątkowa, pewna siebie i piękna! Zapach jest duużo lżejszy od nr5 ale jednak na upały letnie nie polecam. Świetnie się sprawdza na wyjścia , a faceci lecą jak muchy:)) Uważam, że każda kobieta powinna mieć perfum w którym czuje się uwodzicielsko i wyjątkowo!

A na sam koniec moj NAJukochańszy perfum co prawda  z niższej półki ale dzięki niemu zawsze mam przewspaniały humor i najcudowniejsze wspomnienia przed oczami. Kojarzą mi się przede wszystkim z początkiem mojej miłosnej przygody z moim ukochanym (która trwa już 2 lata i mam nadzieję, że się nie skończy). To już moja druga buteleczka, wcześniej miałam 100 ml i zleciała w mgnieniu oka (tak jak te lata) a mowa o Curious od Britney Spears:



Jest to nowoczesny, kwiatowy zapach adresowany dla mlodych, spontanicznych, ciekawych życia i odważnych kobiet. Nowoczesna kompozycja zapachu Curious odzwierciedla pełną ekspresji twórczość piosenkarki. Kwiatowe nuty zapachowe w nim zawarte jak każdy nowy przebój Britney gwarantują pewny hit !
W 2008 roku pod nazwą "Curious Heart" zapach ukazał się w limitowanej serii w różowej butelce. 

Nuty zapachowe:
nuta głowy: luizjańska magnolia, gruszka, kwiat lotosu
nuta serca: wanilia, drzewo sandałowe
nuta bazy: tuberoza, jaśmin, różowy cyklamen

Jak już mówiłam to mój nr jeden i nie mam zamiaru z niego rezygnować! jest hmm...inny, jedyny w swoim rodzaju. Świeży i oryginalny! Ogólnie nie jestem przekonana do perfum 'gwiazd'  ale ten mnie totalnie zauroczył. Pewnie nie każdemu się spodoba, może jest troszeczkę cukierkowy ale ja się z podobnym nigdy nie spotkałam i polecam wam dziewczyny, może i Wy dzięki nim znajdziecie miłość życia :)) 

Jacy są Wasi pachnący ulubieńcy godni polecenia? 

Miłego i pachnącego dnia
Buziaki, Ewa :**

Komentarze

  1. Zawsze kusi mnie Daisy, ale to muszę poczekać chyba na urodziny :D

    OdpowiedzUsuń
  2. mialam te perfumy Hugo Bosa i sa przepikene !
    jestem w nich zakochana i wiem ze kiedys kupie kolejna buteleczke !
    gdy je nosilam to dostawialm wiele komplementow "jak ladnie pachniesz"
    uwazam ze NAPRAWDE WARTO je kupic :D
    sa godne ceny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja marzę o wodzie perfumowanej Versace Bright Crystal, mam małą wersję 20 ml EDT i zapach ubóstwiam po prostu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. H. Bossa Femme znam- kupilam siostrze na 14ste urodzin :) a obecnie chcialabym kupic i sobie, bo bardzo mi sie podobaja ;)
    polecam strone fragrancedirect (.co.uk???) maja oryginalne perfumy w dobrych cenach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oo napewno zajrzę, ale myśle ,że strefy bezcłowej nic nie przebije! :)

      Usuń
  5. zawsze byłam ciekawa tej stokrotki od Jacobsa:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam Fantasy Britney Spears i są genialne. Też nie przepadam za perfumami gwiazd, ale Britney urzekła mnie totalnie. Mega słodkie i mega trwałe. Cudo. :) Polecam powąchać! Curious też ślicznie pachnie, rzeczywiście. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Perfumy Daisy i Britney mają piękne zapachy! Ja osobiście rozpływam się nad Escada'mi Taj Sunset i Rockin Rio :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie miałam żadnego ale wyglądają ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Planuję zakup Daisy w najbliższym czasie:)) Chyba jest kilka wariantów zapachowych Daisy, czy się mylę?? margaret1992.blogspot.com

      Usuń
    2. tak tak, jest daisy taka jak moja (pierwsza), pózniej hmm...Daisy Eau So Fresh i jest jeszcze Daisy Black Edition (której zapach jest mocniejszy). tyle wiem, ale kiedyś widziałam też zieloną Daisy ale nie mam informacji na ten temat. Wywąchałam wszystkie i jednak wybrałam klasyczną ,pierwszą Daisy. TERAZ CZEKAM NA OKAZJE ŻEBY KUPIĆ OH LOLA! :]]]

      Usuń
  9. od dawna zbieram na Daisy, ale kupi mnie też ta woda Chennel. i nie potrafię się zdecydować.

    OdpowiedzUsuń
  10. Moją miłością (momentami trudną) jest Chantal Thomass Osez-moi!. Ostatnio kocham się w Beauty CK, używam pureDKNY i poluję właśnie na Coco Mademoiselle ;).

    OdpowiedzUsuń
  11. Ojj zazdroszcze te kolekcji;)
    Marzy mi się Daisy;)

    OdpowiedzUsuń
  12. daisy za mną chodzi:-)
    a britney mam taką samą ale coś mi zapach nie podszedł:-(

    OdpowiedzUsuń
  13. Coco Madmoiselle - rozpoczęłam już 2 flakon ;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Hugo Boss Boss Orange - uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Każda z nas ma swoje ukochane perfumy. ładne oryginalne perfumy powinny każdego dnia towarzyszyć kobiecie.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty