Pierwsze malutkie zakupy w Polsce + przedłużenie rozdania!

Cześć kochane!

Nie wiem czy wiecie, ale zostawiłam moją biedną Ewe samą w Walii i wróciłam do Polski na wakacje - na jak długo jeszcze nie wiem, ale na razie będziecie miały blogowe relacje z dwóch frontów - mamy nadzieję, że tylko Was to zachęci :)

Zanim jednak przyleciałam do Polski odwiedziłam pierwszy raz w życiu Londyn - który spodobał mi się nieziemsko! Niestety na zakupy nie było dużo czasu i kupiłam sobie tylko jeden lakier w TopShopie który pokaże przy najbliższej okazji - generalnie nic mnie kosmetycznie nie zachwyciło - za to wróciłam ze spierzchniętymi ustami które uratował mi jeden produkt - ale o tym wkrótce!

Za to na zakupy w Polsce czasu mam aż za dużo i dziś wyruszyłam po pierwszą porcję kosmetyków. Nie kupiłam wszystkiego na co się czaiłam - na przykład bursztynowej wcierki do włosów z Farmony nie mogłam znaleźć nigdzie! Jeśli czytają mnie jakieś Częstochowianki - powiedzcie mi gdzie mogę ją dostać bo UMRĘ! No i błagam, powiedzcie mi co jest z tymi autobusami bo dzisiaj pogubiłam się we własnym rodzinnym mieście, wstyd!

Oke, przechodząc do sedna - zakupy!


Najpierw poczłapałam do apteki i kupiłam mój niezbędnik na lato czyli Antidral. Przeżyłam troszkę szok, bo pamiętam, że jak kupowałam go dwa lata temu kosztował niecałe 15 złotych, a dziś - 21! Co to się dzieje.. Kupiłam też dwie pokrzywy - jedną w tabletkach, a jedną do parzenia. Jak już mam jej używać to wszelkimi możliwymi sposobami. Walijska pokrzywa jest o niebo lepsza, tutaj nawet mięta nie pomoże (Ewa, ratuj!!).. Złapałam też olejek rycynowy do OCM, bo całą swoją mieszankę musiałam wyrzucić na lotnisku (uroki zepsutej wagi).
Do OCM zgarnęłam oliwkę Hipp - bo wiem, że wiele dziewczyn jej używa, a w UK nie można jej dostać. Nie wiem tylko czy wymieszać sam olejek rycynowy + tą oliwkę, czy dodać też oliwy z oliwek? Pomóżcie!
No i standardowo już olej Alterry z granatem, bo chyba odpowiada mi on najbardziej i szampon z morelą i pszenicą. Jeszcze go nie używałam, więc bardzo mnie on ciekawi, ale chyba będzie okej bo ze wszystkich szamponów Alterry byłam zadowolona.

Na zdjęciu nie załapała się odżywka do paznokci Eveline 8w1 - której używałyśmy z Ewą już ponad tydzień. Byłam bardzo zadowolona z tej kuracji, ale że odżywka została z Ewą w Walii, to musiałam kupić sobie swoją.

Chciałam się jeszcze pochwalić moim mężczyzną który, jak w 2008 roku obiecał mi czerwony lakier do paznokci, tak w 2012 go kupił... Piękna, klasyczna czerwień - 10/10 :*!



Jeszcze jedna ważna informacja!

Przedłużamy rozdanie do 20 czerwca 2012! Jako że ja nie miałam miejsca w bagażu, żeby zabrać rozdaniowe upominki, weźmie je ze sobą Ewa która wraca w połowie czerwca do Polski. Będzie nam prościej i chyba bezpieczniej wysłać je już stąd!



PS. Dziękujemy strasznie za każdy komentarz - nawet nie wiecie jaką nam sprawiacie przyjemność!! No i przekroczyłyśmy 100 obserwatorów!!!

Całuski!
Kasia

Komentarze

  1. ja szukałam ostatnio w 2 rossmanach tego olejku z alterry i sie wystraszyłam ze go wycofali bo go nigdzie nie było. Ale jak masz to znaczy, że jest jeszcze dostepny... uff =)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no właśnie ja też znalazłam go dopiero w 3 rossmanie i w dodatku był ostatni! oby go nie wycofali, bo jak ja sobie bez niego poradze :(

      Usuń
  2. Jantar najlepiej kubic na allegro. Stacjonarnie sie z nim nie spotkałam, i w sumie mało kto go widział

    OdpowiedzUsuń
  3. koniecznie pokaz ta czerwien na pazurkach :):)

    OdpowiedzUsuń
  4. kuszą mnie produkty z alterry :)
    śliczna czerwień jestem ciekawa jak wygląda na paznokciach:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bum na Alterre trwa ;p Ale dobra firma to trzeba przyznać ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Żeby nie było, skoro obiecał to kupił, co z tego, że z małym opóźnieniem :D

    OdpowiedzUsuń
  7. ja pokrzywę piję nie powiem aby to było przyjemne ;)
    ładny kolor lakieru :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładny kolor lakieru do paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
  9. mam antidrial i jestem baaardzo zadowolona ; )

    obserwuję ; )

    OdpowiedzUsuń
  10. Hipp ma dla mnie ciekawy zapach, wlewam kropelkę do wanny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to prawda - bardzo charakterystycznie pachnie, tak pudrowo.

      Usuń
  11. Mam ten olejek Alterry, ale zapach mnie nieco odrzuca.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja tam lubie, kwestia przyzwyczajenia chyba :)

      Usuń
    2. tez mam olejek Alterry i jego zapach i działanie wręcz ubóstwiam :D

      Usuń
  12. cud chłopak, w końcu chłopak pamiętający o kolorze kupowanej rzeczy, i na dodatek LAKIER DO PAZNOKCI to skarb :)

    OdpowiedzUsuń
  13. a co to jest OCM ? mozesz powiedziec? i do czego ci ten olejek z alterry>

    OdpowiedzUsuń
  14. I got this website from my buddy who informed me on the topic of this web
    page and at the moment this time I am visiting this website and reading very informative articles here.


    Stop by my page :: Christian Louboutin Flats

    OdpowiedzUsuń
  15. WOW just what I was searching for. Came here by
    searching for artistic checks

    Also visit my weblog: cheap mac makeup

    OdpowiedzUsuń
  16. I loved as much as you'll receive carried out right here. The sketch is tasteful, your authored material stylish. nonetheless, you command get bought an shakiness over that you wish be delivering the following. unwell unquestionably come further formerly again as exactly the same nearly very often inside case you shield this increase.

    Have a look at my weblog fake ray bans

    OdpowiedzUsuń
  17. It's appropriate time to make some plans for the future and it's time
    to be happy. I've read this post and if I could I wish to suggest you few interesting things or suggestions. Maybe you could write next articles referring to this article. I want to read even more things about it!

    my web page; chi flat iron

    OdpowiedzUsuń
  18. Hello! I've been reading your website for a while now and finally got the bravery to go ahead and give you a shout out from New Caney Tx! Just wanted to say keep up the good work!

    Feel free to visit my web blog ... Ray Ban Outlet

    OdpowiedzUsuń
  19. Wow! Finally I got a website from where I can really obtain useful information regarding my study and knowledge.


    my blog post; fake oakleys

    OdpowiedzUsuń
  20. I juѕt could not go away youг wеbsіte before suggestіng that Ӏ rеally enjoyed the standard info an individual provide tо уour guests?
    Is gοіng to be baсk frequently in οrder to chеck out new postѕ

    my blog рost ... firany

    OdpowiedzUsuń
  21. I сonstantly emаіled thiѕ web site post pagе to all my
    friends, becausе if like to гeаd it aftеr that my contаcts will
    too.

    Feel free to visit my blog post ... firany firanki

    OdpowiedzUsuń
  22. Heyа i am foг the first time here. I found this boаrd аnd I fіnd It trulу usеful & it helped me out a lot.
    I hopе to give somеthing bаck anԁ aid
    οtherѕ lіke уou aіded me.


    Alѕo visit my ωebрage; więźba dachowa Toruń

    OdpowiedzUsuń
  23. Afteг looκing intο a number оf
    the articles on your web page, Ι tгulу
    appreciatе your way of blogging. I boοkmarκed it tо my boοkmark ѕite list and will be
    сheckіng back sοоn. Please
    check out my wеbsite as wеll and let me know
    how you feel.

    Alѕo visit my web site - http://wiki.ngboss.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. I гeally like іt when peoplе come togеther and shaгe viеws.
    Grеat blog, κeeр it up!

    Μу sіte ... nowe mieszkania Wola

    OdpowiedzUsuń
  25. ӏt's actually very complicated in this full of activity life to listen news on Television, so I simply use world wide web for that reason, and obtain the hottest news.

    Here is my homepage: ofbuddy.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Paragraph wгiting is аlѕо a fun, іf you knοw afterward уοu can
    wrіte іf not it is complicated to wrіtе.


    Alѕo visit my weblοg ... wideofilmowanie bydgoszcz

    OdpowiedzUsuń
  27. Amazing! Its іn fact remаrκable paragraρh, I have
    got much clеаr іdea about from thіѕ раragraph.


    Feеl freе tо surf to my blog post zlewy granitowe

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty