Pomadka ochronna Eveline Extra SoftBio mój hit

Cześć dziewczyny!

Dziś notka o moim ostatnim odkryciu. Mianowicie - od długiego czasu szukałam idealnej pomadki ochronnej. Używałam już chyba wszystkiego, zaczynając od różnego rodzaju pomadek firmy Nivea i innych drogeryjnych, kończąc na produktach z apteki. Po LATACH szukania i testowania, całkowicie przypadkowo wpadła mi w ręce pomadka Eveline za jedyne 4,90zł ! Zakup okazał się być baardzo trafny.


Cena fajna, to czemu nie spróbować?

Pomadka jest niesamowicie trwała! Inne natychmiast się 'wchłaniały' a ta dosłownie siedzi naszych ustach pozostawiając delikatną i wręcz aksamitną powłoczkę. Jeśli chodzi o samą konsystencje pomadki to moim zdaniem jest jak hmm... wazelina, ale zbita i co mnie zdziwiło to fakt, że wysokie temperatury jej nie stopiły (wada pomadek NIVEA, topią się w sekundę i robi się papka).


Jeśli chodzi o zapach to jest bardzo przyjemny, jak dla mnie to coś w rodzaju pudrowych cukierków (?). Dodatkowym plusem jest SPF20, więc mamy jakąś tam ochronę. Tak więc dziewczyny, pomadka jest super i jak macie zamiar jakąś kupić to polecam do sprawdzenia.



Jeśli macie swoją ulubioną pomadkę, to podzielcie się ze mną jaka to jest, chętnie przetestuję:)


Miłego weekendu Wam życzę;)

Ewa

Komentarze

  1. Jeszcze jej nie używałam, bo u mnie w kolejce do zużycia stoi jeszcze ok. 5 balsamów :( Ale może w przyszłości :)
    http://www.tanecznedusze.blogspot.com/2012/06/rozdanie.html#comment-form na moim blogu trwa już rozdanie, zapraszam :D ZAGŁASZAĆ SIĘ :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też ciągle szukam idealnego balsamu do ust, tej jeszcze nie miałam, może mi też przypadnie do gustu:)

    OdpowiedzUsuń
  3. A skąd Ty wytrzasnęłaś takie cudo? :)

    OdpowiedzUsuń
  4. JA smaruję usta kremem dla dzieci :P

    OdpowiedzUsuń
  5. ja pozostaje wierna Tisane :) z Nivea mam w tym momencie 3 pomadki, lubię za zapach, za delikatny kolor, ale przy dłuższym stosowaniu wysuszają mi usta.

    OdpowiedzUsuń
  6. moimi ulubieńcami są jak narazie carmex i balsam z masłem shea z yves rocher, ale na pewno wypróbuje i tą, gdzie ją można dostać?

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie uzywalam- ja uzywam kilku na zmiane - nivea, tisane, firmy krzak, wazelina, TBS lip balm, ale wyglada ciekawie ;) jak zuzyje co mam zuzyc to kupie :P (na razie oddaje pomadki dodane do zestawow, ktore kupuje ;P)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kończy mi się Tisane, także chętnie jej spróbuję jak tylko wpadnie mi gdzieś w oko. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja używam miodziku Oriflame i uważam że jest genialny:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja używam takiego małego kremiku w białym kolorze z czerwoną nakrętką, co pachnie jak ciasteczka i też byłam zadowolona :D

    OdpowiedzUsuń
  11. nie używałam jej :) lecz chciałabym mieć :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty